Friday, December 10, 2010

im pain because of them

this is some pix of my ex beloved...his name is abdul halim mhamad and most of his frenz call him arlem....
arlem is everything 4 me..sriusly i lurve him damn fucking much..i will do anythng 4 him..
4 me dia baek sagt2 even kadang2 sakit hati dgn dia..dia x mcm laki laen yg aku kenal b4 nie dia sangt2 berbeza...dia seorang yg sgt manja n sgt rmantik..bila aku dgn dia,ada dpn dia dia lyn aku baek sgt mcm layanan seorang putera untuk puteri dia..hahaha....when i wif him aku rsa slamat sgt2..hmm n stu benda yg buat aku xboleyh lupa dia when he said he lurve me,he never leave me n he hug me when im crying...he said npa aku ngis n dia sruh aku pandang his face..tapi aku lemah sangt bila tgok dia aku tkot sgt aku khilangan dia time tu he hug me n aku rasa sangat2 dekat dgn dia...b4 aku tido dia akn dtg dkt aku n srh aku,dia ckp 'bby npa blom tydo gy tydo ea da lewat nie' n  dia akn kiss dahi aku...hmm time tu aku la org yg pling bhagia sekali..tiba2 aku dapat rasakan sesuatu yg laen n bila aku tgok dia aku terkejut yg dia menagis..............
aku tanya napa b ngis dia ckp xde pape syg dah la gy tydo ea...hati aku seluruh jiwa ku serahkan untuk dia.
aku terlalu menyayangi dia terlalu mencintai dia....bila dia nak pergi kerja dia akn pesan dekat aku dok rumah elok2 jgn kua blik lambat,n evrytime dia akn call aku...tapi semua tu x lama...akhirnya dia tinggalkan aku juga.
Ya Allah betapa sakit,sedih kecewanya aku bila tu semua jadi dekat aku...maybe dia xsuka cara aku lyn dia,aku tau aku pernah wat dia marah tapi dia dah janji dgn aku yg dia xkan tinggalkan aku..aku redzo dgn apa yg jadi dekat aku.sumpah aku syg dia sampai skunk aku xpernah berhenti mencintai dia even aku ada bf baru tapi hati,fikiran aku semua ntuk dia...hanya dia....hari2 aku akn bkk profil dia dkt fb..hari2...even aku xbleyh ckp dgn dia tgok dia pon da ckup bg aku..tapi hati aku bertambah skit bila tgok dia dgn galz laen.. dia pernah hina aku dkt kwn2 dia sbb dia mrh aku knl dgn kwn2 galz dia...hari2 aku mengis kerana seorang lelaki,seorang lelaki yang pernah mengangap perempuan hina seperti aku sebagai gf dia...hmm aku xpernah lupa untk mendoakan kbahagian dia...cinta xbermaksud untuk memiliki kan..aku cuba untuk lupakan dia walaupun ssh untuk aku..tapi kdg2 aku tkot sgt...aku bkn tkot untuk bercinta tapi aku tkot aku akn mngis lagi mcm nie.aku tkot..aku harap sangat dia bahagia dgn pilihan dia sekrg....walaupun aku terlalu cinta,syg dekat dia aku harus lupakan dia,kerna dia mmg xdi takdirkan untuk aku......tenkss halim sbb pernah hadir dan menyinari hidup ku.....till now i lurve u b....

No comments:

Post a Comment