Wednesday, February 9, 2011

aku lemah tanpa dia.....
aku hancur sbb dia.....
aku syg dia..tapi aku dgn dia xmungkin bersatu....
aku menangis hari nie sbb dia...aku xbleyh stop pk pasal dia.
aku dah terlalu syg dia..bg aku dia segalanya...aku lmh sgt hari nie
bila aku sedar dia akn pergi tinggalkan aku...aku xdpt terima kenyataan nie...
hidup aku kosong tan[a dia,aku dah jadi seperti dahalu....hidup sorang2 tanpa ksh syg....
aku terpaksa terima semua nie..aku dah penat menanggung semua nie...
kini tinggal aku sorang tapi aku terpaksa terima n redzo dgn pe yg dah jadi....
aku anggap semua nie ujian untuk aku...
walaupon ssh untuk aku terima semua nie aku harus kuat untuk meneruskan
hidup nie...tapi semua nie jadi secara tiba2 sekelip mta hancur terlerai....hanya air mata yg 
mengalir....mna semua janji2 dia untuk aku...hati aku pedih sangat..sehingga kering air mataku mengis bila ku kunang nasib yg menimpa ditiku.....aku xtaw aku x sbaek perempuan tu tapi aku juga perempuan yg ada hati dan perasaan...aku dsh cbs yg terbsek ntuk dia tapi why semua nie ttp jadi jgak...aku nie xlyk untuk mendapat kasih syg ka???aku hina sgt ka???
YAALLAH ya tuhanku aku btoi2 jatuh kali nie,kati aku hancur.tapi aku ttp kuatkan semangat aku mgatakan nie semua ujian dariNya....


:selama ni xda org cakap ka??..b suka mata syg..
bbr syg..senyuman syg..pp syg...manis sgt.....
i lurve you sayang.......
6 januari 2011-1225am.....
syg i cintakan u....
muuaahhhhh....huhuhu bacin
bau ubt..huhuhuhuhu
i love you
promise b xkan nakal,x menggatal..
b ada syg je...
i swear..
syg i love u so damn much
b pon xnak pk..mls
cuma nk jumpa syg jaa
x sanggp mcm ni lagi
syg maaflah...

kalo i xnak i dah ckp awal2!buang msa i taw!agak2 la!!
today:100211-1238
hurmmmm


xpelaaa aku anggap aku dgn dia xdak jodoh'
ku doakn dia bahagia di sampingnya...
aku syg dia sepenuh hati......
mata aku dah bengkak sbb mengis..k ckp stakat nie...
moning....

No comments:

Post a Comment