Wednesday, February 9, 2011

:broken heart:

..aku xthn dah kali nie aku btul2 terluka+kecewa,marah+sdeyh semua...haty aku hancur!!!!tenks helal untuk semua nie,tenkss!!!!!terbaekk arr kau buat aku mcm nie...mmg x sangka.tapi xpa aku redzo atas semua yg terjadi cuma aku mitak tlg ckp why u buat semua nie dkt aku!!!why???he blog aku kat fb di n he buat xtaw n x mgaku!!!kejam!!sampai hati u helal!!!u lbeyh kjam dri dia!!!i ingt u x mcm dia tapi u sama ja!!!okay fine if dah xnak lpaskan i xpyh seksa i mcm nie.......sumpah aku terasa...xpela u bleyh buat apa yg u nak slagi u mampu tapi ingt semua nie akn jadi blik dkt u n u akn rsa apa i rasa...i x mtk untuk u rasa tapi semua nie lumrah....
HELAL AZIM sumpah aku xkan ingt pasal u lagi!!!aku akn cba lupakan dia untuk selamanya!!



:biarkanlah ku sendiri,
meneruskan hidup tanpamu di sisi,
ku relakan dikau pergi,
andai itunya mahumu,
ku menganggap ianya adalh ujian darinya,
tiada jodoh di antara kita..
aku pasrah aku redzo dgn apa yg terjadi,
ku doakan agar dikau bhagia disampingnya....

No comments:

Post a Comment